Історична довідка

1992 р. – відкриття СЗШ № 306 Деснянського району м. Києва з українською мовою навчання. Директор школи – Романов Віктор Федорович. За його керівництва школа перетворилася на потужний класичний загальноосвітній навчальний заклад. У процесі становлення і розвитку школи удосконалювався навчально-виховний процес,  розширювалася структура організаційно-управлінських, навчальних, виховних, науково-методичних підрозділів, підвищувався її статус.

1998 р. – впровадження у навчальний процес поглибленого вивчення предметів математики, біології, іноземної (англійської) мови.

2005 р. – введення вивчення російської мови з 5 класу.

2006 р. – укладання Угоди  про співпрацю з гімназією №6  міста Брест Республіка Білорусь.

2006 р. – введення вивчення французької  мови з 5 класу.

2006-2007 рр. – введення експериментальних програм «Комп’ютерна азбука» та «Сходинки до інформатики».

2006-2010  рр. – впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі».

2009-2010 рр. – участь в експериментальній програмі «Дистанційне навчання».

2009 р. – призначено директором школи Макітренко Галину Петрівну.

2010 р. – введення вивчення російської мови з 1 класу.

У 2014-2015 рр. мережа школи №306  включає 40 класів (початкова школа – 17 класів, середня школа – 23.

Загальна кількість учнів школи становить  1233 особи (початкова школа –  473, середня школа –  485, старша школа - 151).

У початкові школі вивчаються 10-11 предметів варіативної  складової та 2 предмети – варіативної складової навчального плану. З першого класу учні вивчають англійську мову, а з 2010 року - почали вивчення предмету «російська мова» (2 год. на тиждень). Учні 1 класів навчаються за програмою «Комп’ютерна азбука», а 2-4 класів - «Сходинки до інформатики». «Християнська етика в українській культурі».

Навчання у середній школі триває протягом 7 років і складається з трьох етапів. На І – адаптаційному етапі (5-7 класи) виявляються, уточнюються та розвиваються здібності учнів. На ІІ етапі (8-9 класи) учні, закінчуючи загальноосвітню підготовку в обсязі дев’ятирічної школи, переходять до поглибленого вивчення окремих предметів (математики, іноземної (англійської) мови). На ІІІ етапі (10-11 класи)  впроваджується профільне вивчення предметів і остаточно формуються та закріплюються знання, вміння, навички учнів з профільних предметів.

Школа І – ІІІ ступенів № 306 Деснянського району м. Києва є юридичною особою, має власний рахунок в установі банку, печатку, штамп, ідентифікаційний код 22906505.

Моніторинг якості учнів 2-11 класів школи

Навчальний рік

К-сть учнів у 2-11 класах

Високий рівень знань

Достатній рівень знань

Якість знань учнів

Початковий рівень знань

Низький рівень знань

2007-2008

931

63

301

39%

88

9%

2008-2009

907

54

325

42%

144

15%

2009-2010

883

46

334

43%

116

13%

2010-2011

880

51

550

63%

79

9%

2011-2012

952

89

564

59%

108

11%

Проведений аналіз щодо успішності учнів свідчить про стабільність рівня навчальних досягнень учнів. Водночас збільшився показник достатнього рівня знань. Таким чином,  навчально-виховний процес характеризується ефективністю та підтверджує високий науково-методичний потенціал педагогічних працівників школи.