Моніторинги

Звіт про результати моніторингового дослідження якості знань учнів 9 -А класу з алгебри

 

№ з/п

Клас

Кількість учнів

Рівень знань учнів за результатами

2016-2017 н.р.

Кількість учнів, що брали участь у моніторингу

Рівень знань учнів за результатами  моніторингу

26 жовтня  2017 року

Розбіжність (%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

1

9-А

31

6

21

4

-

87

27

5

17

5

-

81

6


Аналіз типових помилок

№ з/п

Перелік типових помилок

% учнів, які зробили помилки

1

При обчисленнях у завданні №4 під час використання ФСМ у виразі, що містив корені.

45

2

Під час розв’язання рівняння графічно учні не пояснюють свої дії та у відповідь записують координати точок перетину, а не корені.

48

 

 

 

 

За браком часу лише 7 учнів приступили до розв’язання задачі №7.

 

Вчитель  математики: Коцюба Тетяна Володимирівна

Звіт про результати моніторингового дослідження якості знань учнів 10 –А,Б класів школи № 306 із зарубіжної літератури

 з/п

Клас

Кількість учнів

Рівень знань учнів за результатами

І семестру 2017-2018 н.р.

Кількість учнів, що брали участь у моніторингу

Рівень знань учнів за результатами  моніторингу

04 квітня  2018 року

Розбіжність (%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

1

10-А

31

30

1

0

0

100

22

10

12

4

2

100

0

2

10-Б

26

13

12

1

0

96,15

23

6

11

0

0

73,91

22,24

 

Аналіз типових помилок

№ з/п

Перелік типових помилок

% учнів, які зробили помилки

1

Аналіз віршів поетів ХІХ ст. ( теми ще не вивчалися на уроках)

50

2

Помилки в аналізі образу Анни Кареніної

54

3

Помилки у визначенні місця повісті «Гобсек»

23

4

Незнання текстів

25

5

Слабкі знання теорії літератури

15

Вчителі  зарубіжної літератури: Ярмоленко Олександра Василівна, Кисіль Володимир Якович

Звіт про результати моніторингового дослідження якості знань учнів 9 –А,Б,В,Г класів школи № 306 з основ правознавства

№ з/п

Клас

Кількість учнів

Рівень знань учнів за результатами

І семестру 2017-2018 н.р.

Кількість учнів, що брали участь у моніторингу

Рівень знань учнів за результатами  моніторингу

18 квітня  2018 року

Розбіжність (%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

1

9-А

31

7

22

2

0

93,5

30

17

11

2

0

93,8

0,2

2

9-Б

33

10

21

2

0

93,9

28

10

17

1

0

96,4

2,5

3

9-В

29

9

16

4

0

79,3

21

9

6

6

0

71,4

7,9

4

9-Г

24

0

15

9

62,5

20

20

3

8

7

2

55

7,5

 

Аналіз типових помилок

№ з/п

Перелік типових помилок

% учнів, які зробили помилки

1

Виконання функцій держави

53

2

Форми держави

58

 

Вчитель історії Дудяк Богдан Андрійович

Звіт про результати моніторингового дослідження якості знань учнів 10 –А,Б класів школи № 306 з історії України

№ з/п

Клас

Кількість учнів

Рівень знань учнів за результатами

І семестру 2017-2018 н.р.

Кількість учнів, що брали участь у моніторингу

Рівень знань учнів за результатами  моніторингу

17 квітня  2018 року

Розбіжність (%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

Високий рівень

 (12-10 балів)

Достатній рівень

(9-7 балів)

Середній рівень

(6-4 балів)

Початковий рівень

(3-1 бал)

Якість знань

(%)

1

10-А

31

24

7

0

0

100

27

19

8

0

0

100

0

2

10-Б

26

5

19

2

0

92

17

6

9

2

0

88

4

 

Аналіз типових помилок

№ з/п

Перелік типових помилок

% учнів, які зробили помилки

1

Історичне значення Чортківської Офензави

53

2

Ставлення політичних партій до Першої світової війни

58

3

Становище українських земель наприкінці ХVІІІ ст.

66

4

Події Української революції 1917-1921 р.р.

45

 

Вчитель історії Дудяк Богдан Андрійович